De psychologie achter de communicatie vind ik erg boeiend. Waarom krijgt de ene boodschap mensen wel in beweging en is de andere minder of helemaal niet effectief? Antwoord op die vraag krijg je wanneer je je als organisatie gaat verdiepen in de belevingswereld van je klant of doelgroep. Waar liggen mensen wakker van? Welk denkniveau hebben ze? Welke voorkennis hebben ze over het onderwerp? Welke media gebruiken ze? Ga het ze vragen!

In de 20 jaar na mijn Communicatie-opleiding aan de HEAO in Amsterdam, heb ik ervaren dat het gesprek aangaan met je doelgroep wil over hun behoeftes, veel oplevert. Altijd in dialoog. Ik ben een mensen-mens die graag de diepgang opzoekt en die van afwisseling houdt. Daarom heb ik bewust geen branche-specialisatie. Zodat ik steeds weer de basisvragen mag en moet stellen die de basis van jullie communicatie vormen. En met een paar gesprekken kom ik snel tot de kern. Mijn kracht zit hem in hoge betrokkenheid, sterk analytisch vermogen en durven omdenken. Zodat we effectief tot het doel komen wat mijn klant voor ogen heeft. En een oplossing bedenken die binnen budget en tijdspad gerealiseerd kan worden!

Doordat ik 2 jaar in Ierland gewoond en gewerkt heb, beschik ik naast communicatie- en organisatiekennis over een (near) native Engels. En voor de expertise die ik zelf niet voldoende in huis heb, beschik ik over een uitgebreid netwerk aan zelfstandige professionals die ons daarin kunnen ondersteunen. Samenwerking is de sleutel tot succes!

Kennismaken?